یزدفردا: سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان گفت: بیست و پنج هفته از لیگ گذشته و در مقابل نحوه داوری سکوت کردم اما امروز صدای هواداران نیز از این نوع قضاوت درآمده است.

به گزارش یزدفردا: «سعید اخباری» پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست‌ و ششم لیگ آزادگان در واکنش به نحوه قضاوت‌ها در این لیگ، گفت: بیست و پنج هفته است که در مقابل نحوه داوری سکوت کردم و تاکنون نیز هیچ گونه اعتراض و انتقادی به داوری نکردم، اما امروز صدای هواداران نیز از این نوع قضاوت درآمده است.

وی ادامه داد: هرچند بازیکنان ما در بازی مقابل نفت گاهاً بی‌دقتی کردند اما نبود تمرکز تیم داوری نیز در کسب این نتیجه بی‌تاثیر نبود به طوری که حتی در اواخر نیمه دوم در یک صحنه‌ از بازی، توپ از خط دروازه نیز گذشت ولی کمک داور صلاح دید از این صحنه چشم پوشی کند.

سرمربی چادرملو افزود: چون مردم از من خواستند از رئیس کمیته داوران فدارسیون فوتبال خواهش می‌کنم که در چینش تیم داوری برای بازیهای پیش روی تیم چادرملو، حساسیت بیشتری به خرج بدهند. اکنون بیست و شش هفته از لیگ گذشته است ولی می‌بینیم همان برخوردی که برای تیم حریف، خطا تشخیص داده شده برای تیم ما چشم پوشی شود؟

وی ادامه داد: هیچ نظری تاکنون در مورد نوع قضاوت و داوری بازیها نداشتم اما امروز خواهش میکنم داوری که در لیگ برتر قضاوت می‌کند را برای بازی‌های لیگ یک انتخاب نکنید؛ داور دیدار ما مقابل نفت مسجد سلیمان در صحنه‌ای مورد فریب بازیکنان نفت قرار گرفت و پنالتی برای نفتی‌ها گرفت، چرا که شناخت کافی از لیگ یک نداشت یا این که صحنه‌ای را پنالتی اعلام کرد که هنوز بازیکن‌ تیم ما به بازیکن تیم حریف نرسیده و هیچ برخوردی حتی رخ نداد ولی اگر تیم داوری تمرکز کافی برای قضاوت در این دیدار را داشت باید به بازیکن نفت، اخطار تمارض می‌داد.

اخباری گفت: خیلی متأسفم بابت این موضوع، به کسی هم بی احترامی و توهین نمی‌کنم اما مجموعه تیم ما خیلی محترمانه به این نوع انتخاب تیم داوری اعتراض داریم؛ داوران لیگ یک، داورانی بسیار خوبی هستند و فضای لیگ یک و مخصوصاً بازیکنان و مربیان حاضر در این لیگ را به خوبی می‌شناسند و علم این را دارند که هر کسی دنبال شلوغ بازی در بازی باشد، چگونه برخورد کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا